• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Voorwaarden garantie

Informatie over

Heb je een klacht over een product, over een aankoop die je gedaan hebt bij La Polonita of voldoet het product niet aan de verwachtingen die je ervan hebt? Neem contact met ons op door een mail te sturen naar: info@lapolonita.nl. Voeg in deze e-mail een paar duidelijke foto’s toe, de omschrijving van de klacht en het ordernummer. Zo kunnen we de klacht sneller behandelen. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto’s niet uitkomen, dan zullen wij je vragen het product naar ons op te sturen.

Welke gebreken worden wel en niet vergoed?

Het is belangrijk om je sieraad zorgvuldig te behandelen. Draag het daarom niet tijdens het slapen, douchen, sporten of soortgelijke activiteiten. Vermijd contact met water, parfum, haarlak en bodylotion. Zo blijft je sieraad langer mooi.

De garantie geldt niet op slijtage of gebruiksschade. Zonder aankoopbewijs of garantiebewijs nemen wij geen klachten in behandeling. Een gebroken of beschadigd kristal valt nooit onder de garantie.